Pemuda Ini Sepak Kuali Minyak Panas Akibatnya Bayi Tidak Berdosa Jadi Mangsa

0
34
Nafsu amarah kadang-kadang membawa kepada perkara yang hanya akan menyusahkan orang lain. Begitulah terjadi kepada seorang bayi yang tidak berdosa akibat kemarahan seorang pemuda yang terkena minyak panas di kedai makan. 

Menurut laporan polis yang dibuat oleh bapa mangsa, salah seorang pekerjanya yang sedang memasak secara tidak sengaja tertumpahkan minyak masak yang panas lalu terkena pada kaki suspek. Pemilik itu kemudian memohon maaf di atas perkara tersebut, namun suspek terus beredar dari gerai tersebut sebelum kembali semula membawa dua lagi rakannya.
“Tiba-tiba datang dua lelaki yang tidak dikenali menyerang dan menumbuk badan saya. Salah seorang daripada mereka secara tidak sengaja tersepak kuali minyak panas lalu terkena pada saya, isteri dan anak. 
“Akibat dari pergaduhan itu, saya mengalami kecederaan melecur di kaki dan isteri saya melecur di badan serta anak saya juga melecur seluruh badan,” katanya. 
Adik Nor Arisha Jannah yang berumur 1 tahun 3 bulan melecur sluruh badan akibat perbuatan manusia yang tak berhati perut. Adik Nor Arisha sedang kritikal dan dirawat di ICU KHL.

Suspek dipercayai berasal dari Semporna, Sabah dan pernah bekerja di restoran makanan segera McDonalds di Ampang Point. Gambar mangsa dan suspek kini viral di media sosial. 





LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here